لامپ گازی متال هالید 1000 وات دونور

1000 watt metal halide lamp

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 353 میلی‌متر
  • قطر: 76 میلی‌متر
  • رنگ نور: سفید(مهتابی)
  • توان خروجی: 2000 وات
فروشنده فروشنده: فروشگاه نامدار
آماده ارسال ناموجود
1,100,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لامپ گازی متال هالید 1000 وات شرکت دونور به تازگی وارد سبد محصولات این شرکت گردیده است که علیرغم داشتن رقیبانی قدرتمند در بازار برای محصولات خود گارانتی تعویض یکساله دارد که در حال حاضر هیچ یک از برند های موجود بازار مقوله گارانتی را در مورد لامپهای 1000 و 2000 ندارند . که این نشان دهنده کیفیت بالای این محصول می باشد.

محصولات مرتبط

 لامپ متال هالید 1000 وات دونور

لامپ متال هالید 2000 وات دونور با استفاده از متریال درجه یک در ساختاری نوین و باکیفیت مطابق با استانداردهای جهانی توسط مهندسین توانمند در شرکت ایرانی صنایع روشنایی دونور طراحی و تولید می شود. محصول مذکور دارای نشان استاندارد معتبر از سازمان ملّی استاندارد کشور می باشد و با طول عمر مطلوب و نوردهی بالا به بازار محصولات روشنایی عرضه می گردد. به طور کلی لامپ های متال هالید از سری لامپ های تخلیه در گاز هستند که شاخص نمود رنگ (CRI) بالایی را در بردارند و به عنوان پرنورترین لامپ های گازی به شمار می روند.

بررسی مشخصات ظاهری و فنی لامپ متال هالید 2000 وات

ابعاد ظاهری محصول ذکر شده به شکل استوانه ای در اندازه 430 میلی متر طراحی شده است که برای ساخت آن حبابی به قطر 100 میلی متر از جنس سرامیک یا کوارتز و سرپیچ نوع E40 به کار می روند و ناگفته نماند که حباب های سرامیکی نسبت به حباب های کوارتز از مقاومت بیشتری بهره مند می باشند و قیمت بالاتری را نیز در بردارند. لامپ 2000 وات متال هالید دونور دو جداره می باشد و دارای دو حباب بیرونی و درونی است که در حباب درونی فرآیند تبخیر متال هالید انجام می گردد و حباب بیرونی علاوه بر محافظت از شیشه درونی، از تابش اشعه فرابنفش که حاصل از فرآیند تبخیر متال هالید است نیز جلوگیری می کند و در جداره این لامپ از ماده فسفرسانس استفاده نمی شود. محصول مورد نظر ساختمانی مشابه لامپ های بخار جیوه دارد اما با این تفاوت که در حباب داخلی این مدل لامپ متال هالید دونور علاوه بر جیوه مقدار کمی هم نمک های هالوژنی که همان متال هالیدها می باشند استفاده می شود. نمک های مورد استفاده در لامپ های متال هالید شامل یدور ایندیوم، یدور سدیم و یدور تالیوم می باشند که بعد از راه اندازی کامل لامپ نمک ها تبخیر شده و به ید و فلز تشکیل دهنده شان تجزیه می‌شوند و در نهایت بخار حاصل از این فلزها نورهایی در طول موج مخصوص به خودشان را تولید خواهند کرد.

برا خرید آنلاین این محصول می توانید اینجا کلیک کنید .

خرید حضوری تهران لاله زار جنوبی پاساژ گراند هتل پلاک 158

طول
353 میلی‌متر
قطر
76 میلی‌متر
رنگ نور
سفید(مهتابی)
توان خروجی
2000 وات
شکل ظاهری
استوانه ای
نوع پایه
E40
گارانتی
12 ماه شرکت دونور
کشور سازنده
ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...